Dilluns, 26 d'octubre de 2020



Castellano  


Antonietta Zeni presenta la seva novel.la ''Quizás dejaré de decir quizás''
acec22/6/2016



(Foto:az)
 
Dia 29 de juny a les 19,30 hores 
Presentació de la novel.la Quizás dejaré de decir quizás
d'Antonietta Zeni
amb: Ricardo Fernández
Biblioteca de Catalunya Sala de la Caritat
Carrer de l'Hospital, 56 Barcelona
es prega confirmació: tonizeni_@hotmail.com


Antonietta Zeni, és de nacionalitat italiana, però va viure la seva infantessa i adolescència entre Espanya, Itàlia i Marroc. Va estudiar filosofia a la Universitat de Barcelona i va cursar tres anys a la Facultat de Filologia de la mateixa universitat. A més, ha participat a diversos tallers d'escriptura de l'Ateneu Barcelonès.

Després de l'èxit de la seva primera novel·la, Nonna, canvia de registre i s'atreveix amb un relat fresc i basat en un estil que s'endinsa dins dels sentiments i les relacions personals:

"Carla vive con su marido y su hijo en un estado de aparente orden, pero no se siente comprendida por ninguno de los dos, no está satisfecha con su vida.
Busca respuestas a sus dudas y eso la lleva a crear su propio espacio fuera de casa. Se matricula en la facultad y se siente nuevamente escuchada en un nuevo entorno que le devuelve la voz. Allí nace una relación entre cuatro personas totalmente diferentes entre sí y logran forjar un estrecho vínculo de verdadera amistad.

Esta novela tiene un mensaje de superación, situada en ese período, siempre confuso, desde una separación sentimental hasta que se consigue recobrar el sentido y el control de la propia vida.
Trata las diferentes formas de relacionarse con los hijos, pareja, amigos, incluso con uno mismo. Habla de esos fantasmas del pasado, creados de la nada y que a veces se alejan tanto de la realidad. Todo tratado en un registro para poder reírse de uno mismo con divertidas situaciones muy peculiares, que la autora desdramatiza, llevándolas incluso al ridículo"




   
Vídeo destacat

 
Presentació del llibre 'Atreverse a saber'

[+] Vídeos

 

 

 

 

¿Vols rebre el butlletí electrònic de l'ACEC?

 

 
 
 

PATROCINADA PER

Pagina nueva 2