Dijous, 28 de març de 2024



Castellano  


Presentació a l'ACEC de la novel.la ''Bajo un mismo cielo'' d'Ondina Zea
acec15/12/2014



(Foto:)
 

El passat 11 de desembre es va presentar la novel.la Bajo un mismo cielo, d’Ondina Zea, novel.la autobiogràfica d’aquesta escriptora hondurenya que actualment resideix a Catalunya. La presentació va comptar amb la col.laboració de Juan Kratzmaier, amic de l’autora, i Pura Salceda, secretària general de l’ACEC.

Tal i com va assenyalar Kratzmaier, al llarg de les pàgines de la novel.la es dona testimoni del difícil camí vital recorregut per l’autora, desenvolupant una història d’encreuament entre dos móns. Bajo un mismo cielo vol ser un exemple de la lluita d’una mare a la conquesta de la llibertat pròpia i de les seves filles, mostrant el difícil moment que pateixen les dones a l’Iran actual. En paraules de la pròpia autora:
“Es un cruce de dos mundos, un puente, una historia que ha dormido silenciosa en la memoria durante veinte años y que de repente se despertó y reclamó ser escrita porque la novela quería vivir, para contar… y recordar, el intento fallido de mantener un puente de entendimiento entre dos universos. En su contenido, se aborda un tema tan actual como: la mujer, sus derechos y su libre albedrío; una tarea de actualidad bastante espinosa, aun en nuestras sociedades occidentales, y no digamos en una sociedad tradicional, islámica y apoyada por unas leyes divinas. La aventura de salir de Irán con mis hijas fue una enorme osadía en un escenario sin elección admisible. En la amplitud del título quise que se percibiera el concepto restrictivo del mundo en que vivimos, porque en el espacio de nuestra tierra compartimos, un único cielo sin coherencia, ni diálogo, solo fronteras y más muros por construir.”

A la presentació van assistir també la cònsul i la vicecònsul d’Hondures a Catalunya.

 

 



Galería fotogràfica
   
Vídeo destacat

 
Presentació del llibre 'Atreverse a saber'

[+] Vídeos

 

 

 

 

¿Vols rebre el butlletí electrònic de l'ACEC?

 

 
 
 

PATROCINADA PER

Pagina nueva 2